SEMS SUSHI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 822 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sems Sushi. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 15:29 Sushi were on a ground when I came outside to pick up. Owner of restaurant promised refund, but we got nothing paid back. !!!!!It was marked as delivered, but there were no food received by us!!!!!
27 jun 2026 om 2:27 Bezorgtijd staat op 30-55 min maar het kwam pas 2 uur en 15 min later aan. Wees eerlijk over de bezorgtijd zodat klanten zelf kunnen bepalen of ze zo lang willen wachten. En het eten wat warm zou moeten zijn was koud!
24 jun 2026 om 20:54 was heerlijk en was heel goed bezorgt
23 jun 2026 om 19:54 Było pyszne
21 jun 2026 om 0:33 Lekkerste sushi, en lekker vers!
19 jun 2026 om 19:34 Ze waren mooi op tijd en de sushi was heerlijk zoals altijd.
15 jun 2026 om 0:54 Super lekkere sushi!
14 jun 2026 om 22:25 Food was delicious but an order was missing
7 jun 2026 om 22:33 Niks te klagen
6 jun 2026 om 20:56 Het eten was echt verschrikkelijk. De porties zijn enorm klein voor de hoeveelheid geld die je betaald. Dat was nog prima geweest als het lekker was, maar ik heb een deel gewoon moeten weggooien omdat het echt heel erg vies was. Niet aan te raden!
2 jun 2026 om 22:28 Te laat. Er stond 30-50 minuten maar het duurde 1,5 uur.