Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sems Sushi. Meer weten? Ontdek meer
Ilya
27 jun 2026 om 15:29
Sushi were on a ground when I came outside to pick up. Owner of restaurant promised refund, but we got nothing paid back. !!!!!It was marked as delivered, but there were no food received by us!!!!!
Roos
27 jun 2026 om 2:27
Bezorgtijd staat op 30-55 min maar het kwam pas 2 uur en 15 min later aan. Wees eerlijk over de bezorgtijd zodat klanten zelf kunnen bepalen of ze zo lang willen wachten. En het eten wat warm zou moeten zijn was koud!
Alina
24 jun 2026 om 20:54
was heerlijk en was heel goed bezorgt
Mariola
23 jun 2026 om 19:54
Było pyszne
Sinem
21 jun 2026 om 0:33
Lekkerste sushi, en lekker vers!
Monique
19 jun 2026 om 19:34
Ze waren mooi op tijd en de sushi was heerlijk zoals altijd.
Melinda
15 jun 2026 om 0:54
Super lekkere sushi!
Jazz
14 jun 2026 om 22:25
Food was delicious but an order was missing
Kevin
7 jun 2026 om 22:33
Niks te klagen
Erik
6 jun 2026 om 20:56
Het eten was echt verschrikkelijk. De porties zijn enorm klein voor de hoeveelheid geld die je betaald. Dat was nog prima geweest als het lekker was, maar ik heb een deel gewoon moeten weggooien omdat het echt heel erg vies was. Niet aan te raden!
Huriye
2 jun 2026 om 22:28
Te laat. Er stond 30-50 minuten maar het duurde 1,5 uur.